حقیقت های جالب درمورد استارباکس که احتمالا نمی دانید

۳ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

این روز ها دیگر در همه زمینه ها همه برند دارند و کمتر کسی هست که وارد کاری شود و برند خاص نداشته باشد.این روز ها حتی قهوه هم برند های خاص خودش را دارد که بسیار جالب و جذاب هستند. اما معروف ترین برندی که این روز ها در جهان وجود دارد و دیگر اکثر مردم این برند را می شناسند برند استارباکس است و این برند بسیار در سطح جهانی محبوب و جذاب برای کانی که این برند را دوست دارند. استارباکس در این سال ها به خاطر طراحی ها و لیوان هاش بسیار محبوب بوده است  و توانسته است که  در این سالها حتی  بسیار از فروشندگان از لیوان های استار باکس قهوه خود را در لیوان‌هایی که کاغذ استروک آن‌ها طرحی شبیه لوگوی استارباکس دارد، سرو کنند. در این مطلب قصد داریم حقایق جالبی را درباره استارباکس بگوییم که احتمالا آن‌ها را جایی نشنیده‌اید.

۱۰ حقیقت جالب درباره استارباکس

 

دانستن این حقایق درباره بزرگترین کافی‌شاپ زنجیره‌ای دنیا، خالی از لطف نیست.    

۱. استارباکس کارش را با فروش دانه قهوه آغاز کرد.

استارباکس توسط سه شخص برای فروش دانه‌های قهوه و تجهیزات مرتبط به این محصول تأسیس شد. این سه شخص یک نویسنده به نام گوردون بوکر، یک معلم تاریخ به نام زو سیگل و یک معلم زبان انگلیسی به نام جری بالدوین بودند. بعدها این سه نفر مغازه خود را به شخصی به نام هاوارد شولتز فروختند که مغازه فروش دانه قهوه را به یک کافی شاپ تبدیل و نوشیدنی‌هایی با پایه اسپرسو را در آن عرضه کرد.

 

۲. قهوه، تنها محصولی نیست که استارباکس عرضه می‌کند.

استارباکس در کافی‌شاپ‌های خود علاوه بر قهوه، محصولات متنوع دیگری را نیز عرضه می‌کند. منوی کافی‌شاپ‌های استارباکس شامل محصولات زیر است:

  •   انواع مختلف قهوه،‌ اسپرسو،‌ کاپوچینو، لاته، موکا و…
  •   انواع مختلف چای سیاه و سبز
  •   انواع آبمیوه در طعم‌های مختلف
  •   انواع مختلف شکلات داغ

علاوه بر نوشیدنی، می‌توانید در کافی‌شاپ‌های استارباکس از غذاهای متنوعی نیز بهره‌مند شوید،‌از جمله:

  •   انواع مختلف نان و کروسان
  •   میوه
  •   آجیل
  •   گوشت گاو و بوقلمون
  •   کره بادام زمینی
  •   شیرینی‌، کوکی، بیسکویت، کیک و آبنبات
  •   ساندویچ‌های مختلف برای صبحانه یا ناهار

 

۳. با خرید دانه قهوه از استارباکس، هیچ گونه نگرانی بابت آسیاب کردن آن‌ها نخواهید داشت.

بسیاری از افراد به خرید دانه قهوه و دم کردن آن توسط خودشان علاقه دارند. اما نداشتن دستگاهی برای آسیاب کردن دانه قهوه باعث می‌شود که از خرید این دانه‌ها منصرف شوند. با خرید دانه قهوه از استارباکس در صورت تمایل شما، در همان قهوه فروشی دانه‌های قهوه را آسیاب می‌کنند و به شما تحویل می‌دهند.

 

۴. مشتریان وفادار استارباکس، ماهی ۱۶ بار به کافی‌شاپ‌های استارباکس سر می‌زنند!

بیشتر مردم به صورت هفتگی یا برای یک قرار ملاقات خاص به استارباکس مراجعه می‌کنند، اما وفادارترین مشتریان استارباکس، به طور متوسط ماهی ۱۶ بار به کافی‌شاپ‌های زنجیره‌ای این برند مراجعه می‌کنند.

 

۵. می‌توانید یک نوشیدنی را که در منو وجود ندارد سفارش دهید!

مشتریان استارباکس می‌توانند نوشیدنی مورد نظر خود را به باریستا سفارش دهند و او نیز در صورت وجود مواد اولیه، نوشیدنی مورد نظر مشتری را برای او تهیه خواهد کرد. حتی می‌توانید موردی را که قبلاً در منو بوده و الان حذف شده را در صورتی که هوس کرده‌اید، سفارش دهید!

 

۶. لیوان های استارباکس چندان با طبیعت سازگار نیستند!

لیوان‌های یکبار مصرف استارباکس آنطور که باید و شاید با طبیعت سازگار نیستند و به سرعت تجزیه نمی‌شوند. همچنین امکان بازیافت تمامی موادی که در کاغذ استروک لیوان‌های یک بار مصرف استارباکس به کار رفته است وجود ندارد. برای رفع این مشکل، استارباکس به فروش لیوان و نی‌های چند بار مصرف روی‌ آورده است!

 

۷. مشتری می‌تواند لیوان خودش را برای نوشیدن قهوه بیاورد!

مشتریان می‌توانند برای محافظت از محیط زیست و جلوگیری از تولید زباله‌، لیوان‌های چند بار مصرف خود را همراه خود به کافی‌شاپ بیاورند. علاوه بر این، استارباکس نی‌های چند بار مصرف را نیز در کافی‌شاپ‌های خود به فروش می‌رساند تا به هدفش یعنی صفر شدن میزان فروش نی‌های پلاستیکی برسد.

 

۸. بیش از ۸۷ هزار ترکیب مختلف نوشیدنی توسط استارباکس عرضه می‌شود!

این به آن معناست که شما می‌توانید در هر ماه، ۱۹ لیوان نوشیدنی متفاوت را که توسط استارباکس تهیه شده امتحان کنید!

 

۹. استارباکس هر سال از ۴ میلیارد لیوان برای عرضه محصولاتش استفاده می‌کند!

برآورد می‌شود که کافی‌شاپ‌های استارباکس برای عرضه محصولات مختلف به مشتریانشان در مجموع از ۴ میلیارد لیوان استفاده می‌کنند. با کنار قرار دادن این تعداد لیوان می‌توان سازه‌ای با طول ۳۵ برابر دیوار چین ساخت!

 

۱۰. استارباکس به مشتریانی که از لیوان چند بار مصرف استفاده کنند، پاداش می‌دهد!

شما می‌توانید با تهیه لیوان چند بار مصرف از کافی‌شاپ‌های استارباکس و تحویل آن به کیوسک‌های مخصوص، مبلغی را به عنوان اعتبار دریافت کنید. همچنین در صورت عدم نیاز به این لیوان‌ها، آن‌ها را درب منزل از شما تحویل گرفته و پس از شستشو و استریل شدن به چرخه استفاده باز می‌گردانند. استارباکس قصد دارد تا با این کار مشتریان را به عدم استفاده از لیوان‌های یک بار مصرف و تولید زباله کمتر تشویق کند.

 

کلام پایانی – خرید کاغذ استروک با طرح استارباکس

 

کاغذ استروک، همان بخشی از کاغذ لیوان‌های یک بار مصرف است که دورتادور لیوان کشیده می‌شود. این کاغذها را می‌توان در ابعاد و طرح‌های مختلف تهیه کرد. از آنجایی که استارباکس یک برند مشهور است، تهیه استروک لیوان کاغذی با طرح لوگوی استارباکس، می‌تواند به دیده شدن محصولات شما کمک کند.

بایدا با تولید کاغذ استروک لیوان‌های یکبار مصرف به شیوه‌های نوین، توانسته محصولاتی با قابلیت بازیافت مجدد و تجزیه‌پذیر در طبیعت تولید کند. می‌توانید قیمت کاغذ لیوان کاغذی را در بایدا مشاهده و کاغذ استروک مورد نیاز خود را خریداری کنید.

 

منبع: صنایع سلولزی بایداحقیقت های جالب درمورد استارباکس که احتمالا نمی دانید
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.